رضایت زوبیزارتا از عملکرد تیم

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا از عملکرد فعلی بازیکنان ابراز رضایت کرد و عنوان کرد که با توجه به کسب نخستین جام، فصل خوبی پیش رو قرار خواهد داشت.
طبق معمول ایام پایان یافتن فصل نقل و انتقالات، جوزپ ماریا و آندونی زوبیزارتا در مصاحبه مطبوعاتی درباره وضعیت بازیکنان و تیم صحبت کردند. نایب رئیس باشگاه گفت:  «این عجیب ترین پیش فصل ما بود. هیچ کس انتظار نداشت که ویلانووا باشگا را ترک کند». این مساله بسیاری از برنامه های باشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد، اما زوبیزارتا خاطر نشان کرد:  «با وجود همه دشواری ها، ما تیمی را که می خواستیم در اختیار داریم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

زوبیزارتا افزود:  «از تیمی که داریم بسیار راضی هستم. تیم بسیار خوب بازی می کند. نمی توانید قهرمانی ها را در موزه ها بیابید، باید برای کسب آن به میدان بروید و پیروز شوید... این تیم همیشه خواسته تا بهتر شود و به اعتقاد من ما در همین مسیر حرکت می کنیم».
خوشبینی درباره وضعیت پویول
او همچنین وضعیت پویول را تشریح کرد:  «تمرینات بازیابی او در مسیر بسیار مثبتی پیش می رود، در نتیجه ما او را در ملاحضات آینده نزدیک بازیکنان خود قرار داده ایم. ما برنامه داریم تا از او پس از تعطیلات بازی های ملی استفاده کنیم. ما کاملاً خوشبین هستیم. پویول از سد مشکل بزرگی گذشته است و کار ارزشمندی انجام داده است».
البته زوبیزارتا عنوان کرد که جذب یک مدافع وسط همچنان در اولویت باشگاه قرار دارد. اگر چه اوضاع نقل و انتقالات همیشه با کام نیست. زوبیزارتا اظهار داشت: « در طول تاریخ بارسا، خرید یک مدافع وسط همواره کار سخت و دشواری بوده است. هرگز کسی درباره مشکلات مالی برای خرید یک بازیکن حرفی نزده است. اما وقتی که برای خرید یک بازیکن مذاکره می کنید، می دانید که یک بازیکن چقدر ارزش دارد و بیش از آن مبلغ هم نمی ارزد».
همکاری با سانتوس
جوزپ ماریا تاکید کرد که مبلغ خرید نیمار 57 میلیون یورو بوده و 17.1 میلیون نیز حق رسمی بازیکن بود. ماریا گفت:  «سانتوس ما را از قرارداد های اضافی رها کرد اما یکی از شرکت های ذینفع با این کار مخالف بود. ما قراردادی جهانی با سانتوس داشتیم که بر سر مبلغ 7.9 میلیون و امتیاز سه بازیکن جوان توافق شده بود. هیچ نام خاصی مد نظر ما نبود تا توجه آنها به این مساله معطوف نشود. اگر هر کدام از آنها به بارسا می آمدند، آن مبلغ یک پیش پرداخت برای خرید آن بازیکن بود».
بارسا ب در جستو جوی استعداد ها
زوبیزارتا درباره تیم دوم بارسا نیز صحبت کرد:  «ما به دنبال استعداد ها هستیم. می دانیم که بازیکنان فوث العاده جوان، و در عین حال بسیار با استعدادی داریم. ما باید بازیکنان با استعداد را جذب کنیم... اوزبیو ایده آل ترین گزینه برای کار با این تیم بود. من تماشای فوتبال زیبایی که آنها در مینی استادی ارائه می کنند را بسیار دوست دارم».
ماریا و زوبیزارتا مصاحبه خود را با اعلام اسامی نهایی بازیکنان بارسا پایان دادند. بازیکنان جدید الورود مانند نیمار، سرجی روبرتو و اویر و بازیکنانی که باشگاه را ترک کردند مانند تیاگو، فونتاس، آبیدال، ویا و مونیستا و بازیکنان قرضی تیم هم مانند بویان، رافینیا و دلوفو. اکنون بارسا 25 بازیکن رسمی در اختیار دارد.
کادر مربیگری باشگاه
ماریا و زوبیزارتا همچنین اسامی مربیان و کادر فنی تیم را در فصل 2013-2014 اعلام کردند. تاتا مارتینو به عنوان سرمربی، پائوتاسو به عنوان کمک مربی. رورا و روبی نیز همانند قبل به کار خود ادامه می دهند. زوبیزارتا گفت:  «این اسامی مربیان ما هستند. در حال حاضر من هیچکدام از آنها را بدون وطیفه نمی بینم. بارسا تیم بزرگی است و آنها هم خوب با هم همکاری می کنند. از تاتا به خاطر انعطاف پذیری که از زمان ورود به بارسا از خود نشان داد تشکر می کنم. تیم نیز اشتیاق خود را نشان داد. فکر می کنم به حالت ایده آل خود خواهیم رسید».

مترجم: علی رضایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, | 16:55 | نویسنده : صالح حیدری |
  • مطالب وبلاگی
  • شوم